Thursday, November 28, 2013

Trip to the mountains


Góry to zdecydowanie miejsce, w które warto pojechać. Można nie tylko pooglądać piękne krajobrazy, ale również się wyciszyć i skosztować przysmaków z tamtych rejonów - tak, to zdecydowanie to co spodobało mi się tam najbardziej. Na wycieczkę postanowiłam zaopatrzyć się w ciepłą kurtkę i buty, którym nie straszna będzie górska aura. Pomimo, że nie są to oryginalne Timberlandy, a botki inspirowane właśnie tym kultowym modelem to spisały się idealnie! Są nie tylko wygodne (bo płaskie), ale całe wyścielone są miękkim, beżowym futerkiem, przez co nadają się na duże mrozy. Cóż Zakopane, to do następnego... 






BERSHKA jacket | DEEZEE timberland boots | CHOIES sweatshirt | SUPERMODA bag

33 comments:

  1. tęsknie za Zakopanym..już bardzo dawno tam nie byłam w okresie zimowym, jednak w lecie to nie to samo ;/

    ReplyDelete
  2. Piękne widoki, Ty też jesteś śliczna, do tego jeszcze ta torebka <3

    ReplyDelete
  3. świetna parka i buty <3

    ReplyDelete
  4. Parka i komin są super! A widoki...boskie!!!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    ReplyDelete
  5. świetny zestaw, kurteczka widzę bije rekordy popularności, sama ją posiadam, lecz w beżowym kolorze :)

    ReplyDelete
  6. cudownie :)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super buty! Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. chyba się skuszę na te buty :)

    ReplyDelete
  9. kurtka i buty!!!! i oczywiscie góry!!! zazdroszcze okropnie :)
    mam pytanie jak mozna ustawic tego facebooka zeby byl z boku tak jak Ty masz? nie moge tego nigdzie znalezc ;/

    ReplyDelete
  10. cudne widoki!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  11. wygodne buty i ciepła kurtka w górach to podstawa, cudowne widoki kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Góry pod śniegiem- to jest to! Piękne widoki :)

    ReplyDelete
  13. pięknie! super widoki:) mam taką samą kurtkę i jestem z niej baaardzo zadowolona:)

    ReplyDelete
  14. ale piękne widoki! Masz cudowna kurtkę ♥

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia.
    NA temat Lata. Jak byłem we Wrześnio gdy oficjalnie panowało astronomiczne lato to w górach był śnieg :)

    http://3.bp.blogspot.com/-QVtTQQrX8QU/Uj9bFryVkZI/AAAAAAAAFB4/1rop3uLuaLI/s1600/Obraz+415.jpg
    Tak to jest Lato :P

    ReplyDelete
  16. Mi się marzy Zakopane zasypane całe śniegiem i oświetlone świątecznymi lampkami. Wierzę, że kiedyś uda mi się trafić na taki duet bo już mogę jechać to nie ma śniegu, a to nie to samo.

    Super widoki i buty również !

    ReplyDelete
  17. W górach byłam już ponad 5 razy i bardzo miło to wspominam :)) Piękna parka!

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia! Uwielbiam góry. Ale jakoś te polskie do mnie nie przemawiają :<.

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia! Uwielbiam góry. Ale jakoś te polskie do mnie nie przemawiają :<.

    ReplyDelete
  20. I love visiting your page for the reason that you often give us huge posts about computers and technology. exceptional writeup breathtaking Job once again. I plan to put this internet site in my favorites list. I think I shall subscribe to the web page feed also
    cheats online games

    ReplyDelete
  21. świetna stylizacja w pięknym plenerze ;))!!!

    korzystając z okazji zapraszam do siebie:http://smalljstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. przejadły mi sie kurtki khaki ze skorzanymi wstawkami pelno na ulicy takich

    ReplyDelete